حذف دراماتيك بايرن توسط اينتر در شب صعود منچستر
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:, :: 14:49 ::  نويسنده : آرمان

تيم‌ فوتبال اينترميلان ايتاليا با حذف بايرن‌مونيخ آلمان به‌جمع 8 تيم برتر ليگ قهرمانان اروپا راه يافت.


از مرحله يک‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا بايرن مونيخ آلمان در ورزشگاه آليانس آره‌نا ميزبان اينترميلان ايتاليا بود که در پايان با نتيجه 3 بر 2 متحمل شکست شد تا در مجموع ديدارهاي رفت‌و‌برگشت، 2 تيم به‌تساوي 3 بر 3 برسند، اما اينتر به‌دليل قانون گل‌زده در خانه حريف موفق شد به‌جمع 8 تيم برتر اين‌پيکارها راه يابد.

در اين بازي جذاب و ديدني، در ابتدا ساموئل اتوئو در دقيقه 4 تيم ميهمان را پيش انداخت، اما در ادامه ماريو گومز در دقيقه 21 و توماس مولر در دقيقه 31 بازي را به‌سود بايرن رقم زدند تا نيمه اول اين بازي با برتري شاگردان فن‌خال به‌پايان برسد.
در نيمه دوم بايرن با دردست گرفتن توپ و ميدان فرصت‌هاي خوبي براي گلزني داشت اما در نهايت اين شاگردان لئوناردو بودند که موفق شدند توسط وسلي اسنايدر گل تساوي را در دقيقه 63 به‌ثمر برسانند تا اينتر بيش از پيش اميدوار به‌صعود از اين مرحله شود.
اين تساوي تا دقيقه 88 ادامه داشت تا اينکه بر روي حرکت ساموئل اتوئو، گوران پاندف در موقعيت بسيار مناسب قرار گرفت و دروازه بايرن را براي بار سوم گشود تا پرافتخارترين تيم آلمان از گردونه رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا حذف شود.

در ديگر ديدار امشب، منچستر يونايتد در ورزشگاه اولدترافورد ميزبان المپيک مارسي فرانسه بود که در پايان با نتيجه 2 بر يک به‌پيروزي رسيد تا در مجموع 2 ديدار رفت‌و‌برگشت با اين نتيجه به‌جمع 8 تيم برتر ليگ قهرمانان راه يابد.
هر 2 گل شاگردان فرگوسن را در اين بازي خاوير هرناندز در دقايق 5 و 75 به‌ثمر رساند و تک گل مارسي نيز با گل‌به‌خودي وس براون در دقيقه 82 به‌ثمر رسي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 2599
بازدید کل : 44656
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1